2010年9月24日星期五

因为你.♥

L.O.V.E.
♥♥♥♥


Laz nite I slp at 2:XX a.m. coz....
chat wif my hubby...^^
bt 2day morning I wake up at 8:30 a.m...
arhhhh...
shit...slp not enough..
coz 2day I wan A/S take an injection..
omg....my hand very pain...
HUBBY...I nid ur hug...hahaha...xD
thx my aunt...
u pay 4 me..
total:RM 250
hahaha..
__skip__


after back home continue do pig..
hahaha..
bout 3:XX p.m. hang out wif my mom n aunt..
raining-inq..
I HATE RAINING..
__skip__


HUBBY.
我真的不希望什么事情都是我最后一个知道..
而我就是那么爱想太多..
对不起..
该改的..我一定会改..
这是我B.Lynn说的..
而你也是..
输的后果自负..
哈哈哈..
我不会选择静静的离开..
我也知道写这些你一定被吓到..
但我真的从来没想过要静静的离开..
我也不想离开..
习惯了有你在我身边..
你对我很重要..
而你也说...我对你很重要..
就算我们吵架..
也很快就没事的..
因为我们都懂得要怎样道歉..
我要的幸福就如此简单..
I.L.Y.♥


Dear Bro[Kelvin]
为什么你要搬去俊的家住啊??
为什么你就不通知我??
为什么你回来也不会和我说声bb??
为什么啊??
虽然你去不久..
但我会很想你..
没人骂我..没人陪我..没人听我kapsiao..
我会很伤心..
哥..你对我来说是多么的重要啊..
没了你..我在家要做什么好..
我去你房间看不见你..
感觉怪怪的..
没有你的日子..
我在家一定闷死了..
卢俊豪..快回来陪我..
:s
__skip__


健祥tell me tat Penang hv a clinic cafe..
tat day we go de is near Sunway Carnival mall..
now hv open 1 at Penang Gurney Plaza..
at Gurney de design more leng..
they jio me go...
arhhh...I muz go..hahaha..
bt muz wait my dear bro come back 1st..
---
---LOADING---
---





search at Google...
may b next week we will go...
hahaha..
hapi..


B.Lynn
12:08a.m.

没有评论:

发表评论